Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Stäng dörren :)

Kategori: Allmänt

Igår kväll tittade jag på "En natt på slottet" med Lena Ranehag.
Vad bra tips man kan få att använda själv när man behöver. Igår var det avsnittet med Tommy Nilsson, Yvonne Ryding, Daniel Karlsson och Sara Varga. Den här sist nämnda fick rådet att man själv bestämmer hur vida man påverkas av tidigare händelser. Hon fick oxå rådet att "Stänga sin dörr" och låta tråkigheter som påverkade henne negativt i livet hamna bakom den stängda dörren.
Mycket bra råd som jag tog fasta på, jag stängde min dörr igår kväll och idag mår jag mycket bättre *big smile*
Jag går nu vidare i mitt liv med ett stort leende på läpparna och fokus på att fortsätta njuta av mitt liv.
Vad skönt att även solen lyser på oss idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: