Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Attrahera mera! Attraktionslagen

Kategori: Allmänt

Efter att ha läst om hur man kan förändra sin levnads situation med hjälp av Attraktionslagen, så hängde jag på en sådan tråd via FB.
Jag tror på sånt här, annars hade jag aldrig gjort det. Jag kan ju säga som så att vissa saker har blivit bra mycket bättre, medans andra har gått käpp rätt åt fel håll!
Jag undrar verkligen vad det beror på? Jag är en positiv person i alla lägen, men som helt random blivit väldigt negativ i mitt tänk! Människor och händelser runt omkring mig har påverkat mig negativt en längre tid nu och jag känner att det är dags att lägga de här tråkiga energierna åt sidan. Till er alla som inte har något snällt att säga till era medmänniskor, får jag ödmjukt be er vara tysta istället för att fälla en sårande kommentar. Ni kommer att bli mer älskade då <3
Själv måste jag ändra på min tanke, innan skrattet fastnar i halsen och kväver mig hihihihihi
Jag älskar att ha roligt, att skratta, att vara barnslig och att inte ta allt på dödligt allvar, då mår jag bäst.
Jag kommer att ta nya tag, skriva om mina mål i attraktionslagen och tänka på dem dagligen. Nu kommer det funka fullt ut, för jag tror på det!
Åh vill ni mig något så har ni mig här :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: