Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Vilken tur

Kategori: Allmänt

Efter att mina gamla Phonak apparater lossnat i plaströret i ena inlägget fick jag helt vacker börja använda mina nya Siemens apparter.
Det skapade en viss oro då jag skulle börja nytt jobb en vecka senare. Nya jobbet är på en förskola och som man förstår kan det medföra vissa svårigheter att höra med en felinställd apparat. Men det har faktiskt gått över förväntan, förutom vissa skrapljud. Antar att det är för hög diskants inställd. Här hemma tycker de att jag hör sämre, vi får väl se om det kan åtgärdas på nåt sätt. Men jag vill gärna utannonsera om någon har en Phonak 411 att sälja till mig :D

Kommentarer

  • Marcus säger:

    Hej
    Vilken tur att du hade ett par i reserv när dom gamla la av !! Har du vant dig vid dom nya och fått ljudet som du vill ha det ??
    Hoppas du blivit frisk från förkylningen också 😜

    2015-05-17 | 15:16:21

Kommentera inlägget här: