Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Musik & ljud är livet

Kategori: Allmänt

Jag har en otrolig tur som kan höra. Ja, många tar hörslen för given, men för många av oss så är det inte så.
Jag har aldrig grävt ner mig i att jag har dålig hörsel, man är väl en överlevare och behöver ingen ömkan eller att man ska tycka-synd-om-mig som. Utan mintaskiga hörsel hade inte jag varit jag :D
Jag lever i en hörande värld, det betyder inte att jag förnekar min hörselnedsättning, jag bara väljer att inte låta den dra ner mig. Jag tycker att alla människor är lika värda. Jag kan & jag vill en massa saker, det har inte med hörsel att göra. Man måste bara vara flexbel, ha fantasi & en stor skopa glädje till livet & det har jag :D tack gode gud för det/ Kram
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är väl tur att du ser det positivt med hörselnedsättningen annars skulle det väl bara bli värre !!

    2014-03-08 | 11:05:35

Kommentera inlägget här: