Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Gott Nytt År!

Kategori: Allmänt

Ja ett Gott Nytt År önskar jag dig, det tänker jag ha :)
 
Det här året började vi med lite maginfluensa, att åka hem till Växjö och fira min fina moster på hennes 60 årsdag & en runda maginfluensa till!
 
Nya boendet i stan har blivit helt superb, så nu kör vi på och hoppas att vi alla kommer att trivas :)
 
Kom att tänka på hur mitt blogg namn kom till.....jag och syster satt och spånade efter bra namn, nåt som man kan fastna för, mitt blev då "Timasbubbel" vilket fick min syster och äldsta dotter att vika sig dubbla i skratt över :)
Tänk då vilket bra namn jag har skapat!!!!!! Det jag vill är nämligen att få folk att skratta och vara glada, smitta av mina skratt i texten som jag skriver alltså bubbel-skratt, bubblel-prat!
 
Den senaste tidens bubbel har mest varit trist i min blogg, det måste bli en ändring på det, Basta!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: