Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Yes its friday!

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag igen.........hinkavis med kaffe så att jag vaknar............hoppas, hoppas att denna dagen går fortare än ögat hinner blinka! Hoppas, hoppas att jag vinner storkorvan..........trött som ett as, vill inte idag, men i morgon är det lördag & då får man sova länge, så jag skulle tippa på att man vaknar typ kl. 8.00 då eller ;)
By the way.......allt har kommit in från storseansen, så det känns lugnt & tryggt nu, den 30 november får gärna bli NU!
Det ska bli så spännande att träffa Ewa & Frida, ja bara se hur en storseans går till i verkligheten, vill man att saker ska hända så får man se till att de händer själv ;)
Nähä måste fixa maten nu, tack för att du finns så man kan ratta av sig alla roliga & mindre roliga saker här =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: