Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Födelsedag, julegran & juleskum =)

Kategori: Allmänt

Födelsedag idag......jag gillar att fylla år, kanske inte just det här med att man blir äldre men att man passar på & träffas, firar, äter gott & spelar spel tillsammans....det är mysigt ♥
Efter kursen så slank jag in till Hanne, häpen av det var syster som öppnade och jHanne kom med presenter, men oj, det skulle vi ju ta på lördag!
Jag fick superfina öronhängen (precis som jag önskat mig :)) & en bok som heter "RadhusDisco" den verkar jätterolig :) Men resten får vänta tills helgen. Kikade runt på allt Jul pyssel & världensfinaste stjärna har hon & Ted i köket. Granen var med så fin & än så länge så var det inga katter som var uppe & klättrade i den.
Vilken stissig kväll det har varit, for som ett skott tillbaks till Asarum för att hämta Wilma på eftis, in till stan igen för att hitta nåt fräscht till Wilma att ha på klass discot imorgon, for som en dåre in & ut i affärer, snabbt skulle det gå så att de inte hann stänga!! Som tur är så hittade hon kläder som hon gillade.
In till Coop 6 beställde frallor till seansen, handlade käk, snurrade runt, hälsade & pratade (i typ 190=)
Men oj........vad hänger på dörren när jag kom hem.......Jo en STOR låda JULESKUM från Monique, Ebba & Peter :))) ni är alldeles för goa hahahahaha.....ja bara så ni vet så står mina juleskum på köksbordet & jag har många ärenden ut i köket ikväll & då slinker ju en juleskum med in i tv- rummet igen hehehehehehe gött!!!!!
En vacker blomma från mamma Oa, brev från mormor & goaste moster Elsie, telefon grattis från goaste moster Agge & massor med fina grattis hälsningar på FB & mobil..........det värmer i mitt ♥ Tack för att hjälpt till att göra min dag alldeles perfekt =)
Oj nu ska jag få teckningar & tårta.........bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: