Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Morgon babbel.........

Kategori: Allmänt

Undra hur dax jag somnade igår egentligen, jag blev helt plötsligt så där övertrött i varenda puls i kroppen!
Nä jag minns banne mig ingetnting förutom "att nu är jag trött/medvetslös & vill sova" känns som om denna tiden på året är tiden då man går i ide.
Fasen....måste hinna med minst 2 koppar kaffe innan dagen ska börja........ingen morgon utan kaffe!
Lite synd med min mobil att den tar så suddiga kort, jag tycker att den borde fixa det bättre.....det är för katten en android!!!! Detr är säkert nån inställning eller en app som man behöver ladda ner........
Tur man har lite att göra idag.....leverans & plock till dagis, sen får jag sitta & lära mig kollektivavtalen, Metall var inne på jobbet med väska, t-shirt, reflexväst & kollektivavtal igår..........nääää måste nog gå nu.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: