Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Lördag med gott samvete

Kategori: Allmänt

Så har man haft stora dottern hemma, med sig hade hon sin målarlåda :) Ja så här blev jag då, riktigt kul är det men attans vad man måste blinka när man inte får ;) Satte mig en runda på den där tråkiga motionscyklen, vad gör man inte för att få äta lite lördagsgodis med gott samvete. Tiden går i vanliga fall så himla fort, men när man sätter sig på cyklen ja då segar sig tiden & blir aldrig klar så man kan stiga av, märkligt!

© Tima

Kommentarer

  • Katarina Högberg säger:

    Det gäller att hitta en träningsform som man gillar så att man tycker det är kul. När man har kul så försvinner tiden väldans fort!

    Jag var på personalfest igår och Angelica fixade sminket/håret, det är bara så härligt att bli så ompysslad.

    2011-11-20 | 16:33:02

Kommentera inlägget här: