Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Kaos.......på väg till bion ;)

Kategori: Allmänt

När tiden för att åka till Biografen närmade sig så blir här ett kaos utav nedpackning av diverse saker som man behöver ha med sig på bion, toalettbesök & glasögonen......var katten la jag glasögonen, vi gav nästan upp efter att ha letat igenom hela hemmet i omgångar efter dessa x-tra ögon som är ett måste om man ska kunna se  bion. Jag hittade dem på skostället där jag lagt dem för att knyta skorna, glasögonen satt på huvudet & kasade förmodligen ner, suck!!!

Vi tänkte stanna till & handla ett par påsar bilar på Netto med, men vi hade klockan emot oss, så jag kutar in på Netto & höll på att dratta på ändan när jag tog en sväng bland hyllorna lite för snävt. Men som tur var så hittade jag godiset direkt & det var ingen kö i kassan.

Väl inne i bilen & iväg så upptäcker Mr.P att oljelampan på bilen blinkar, "den brukar aldrig blinka, säger han" med smått panik i rösten. Jag känner hur skrattet bara bubblar i hela mig & snart sitter jag & skrattar galet åt hela situationen. Fan vi hinner inte köpa olja med typ! Vi struntade i den & åkte till bion.
Vi hann både betala & köpa popcorn i lugn & ro.

TinTin var suveränt bra & så såg vi den i 3D med, barnen var super nöjda & det är ju det bästa =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: