Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

KalasTajm

Kategori: Allmänt

Kalas tajm hos Fanny som fyller hela 3 år var det idag :) Vi åkte dit direkt efter jobbet & fick smaka syrrans smarriga pizzabullar, det måste vi oxå göra här hemma sen. Jag har smakat det innan men de var inte så goda som de här. Så klart sjöng vi när vi kom & delade ut presenter (Matilda fick så klart en liten present hon med ;))Sen blev det så klar tårtkalas med sång & blåsa ut ljus. Hon är så ljuvlig detta lilla barn, ja det är de båda 2 & jag älskar dem av hela mitt hjärta ( snyft, glädjetår ;)) På det hela en super mysig kväll med familjen, att se Fannys glädje med sina saker & för sången & tårtljus blåsning det värmer mosters hjärta......Love you  ♥ Manny ♥
© Nachtenengele

Kommentarer


Kommentera inlägget här: