Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Jag.....en jagad själ

Kategori: Allmänt

Jaha så var det dags igen, jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på, ena stunden ska man ta senare middag, men helt plötsligt undras det var man tar senare middag, sitt här nej här får ni inte sitta, sitt där osv. Ingen planering, inget av allting fungerar tyvärr inte, vi borde få mer betalt som står ut med det här dag efter dag efter dag..........
Kul att vara fackligtförtroendevald om bara vissa förstod, men jag kan väl inte begära förmycket trots mina/våra förklaringar. Så ja vad säger man.......tur att man har tungan rätt i mun & kan föra sig, men här kan jag ändå få säga "#¤%&?*^?=@=)(&%¤#"@..............så nu känns det bättre :)

Kommentarer

  • Ha ha du är för rolig Tima, saknar dig. kram säger:

    2011-11-16 | 17:21:48

Kommentera inlägget här: