Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Halloweenfest =)

Kategori: Allmänt

Idag sitter man här....... resterna av mig efter festen igår, mycket skulle fixas & donas. Hanne kom hit & hjälpte oss att fixa Spöktårta , hon är den som är bra på att baka :)) för skulle jag ha gjort det så hade det nog endast blivit en flytande tårta, men den här blev supergod =P Sedan sminkade hon wilma & mig....riktigt coolt, Wilma blev så stor, riktigt fin i sitt smink & jag blev typ Cleopatra :)) Hon hjälpte till att fixa festlokalen med så att den fick extra piff så att säga, sen var hon tyvärr tvungen att rusa vidare på andra uppdrag ;) synd hon inte kunde vara med på festen men det var nog så roligt att  hon kom & var med innan.
Fina fulingar kom på festen & det blev mycket dans, lekar, mat & mums....rita på duken är ett mycket populärt inslag (för när brukar väl någon be en rita på festduken ;) Vi tyckte det lät som om barnen gillade kalaset för rösterna var höga & glada. Mormor kom så klart & hjälpte till & den hjälpen behöver man hon är en riktig klippa på alla kalsen som vi har haft för barnen.......ja alla som hjälper till är guld värda för utan dem........ingen fest ;)
Fabian var hur nöjd som helst & ett stort tack till alla gästerna som ville komma ♥
© only Tima

Kommentarer


Kommentera inlägget här: