Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Fika på Sjölands

Kategori: Allmänt

Lämnade Abbe på kalas & mötte upp syster i stan, vi gjorde leksaks affären tillsammans, Wilma skulle skriva upp saker hon önskade sig till jul.....det blev 1 sak.....jippi denna julen blir billig ;)
Sen drog vi till Sjölans för en fika, jag tog en biskvi & jag kände riktigt hur gott det skulle smaka....men den smakade mest choklad så den gav jag till Mr.P ;( var ju riktigt sugen, men kaffet var gott & bara att sitta på fiket & bubbla.....det var längesen nu......
Tusan med, jag kan inte fixa över mina bilder från min mobil än, lite knepigt faktiskt så därför måste jag norpa ännu en bild från syster :)
© Nachtenengele & Tima

Kommentarer


Kommentera inlägget här: