Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

En runda till nya badet

Kategori: Allmänt

Jag & barnen tog en runda in till det omgjorda väggabadet i eftermiddags. Oj vad skönt det var i den varma lilla poolen, där hade jag kunnat sitta hela tiden tror jag :)
Men Wilma ville ta märken & Fabian med så vi jagade efter simvacke som hämtade en broschyr till oss, där stod vad man skulle göra för att få de olika simmärkena. Vi njöt verkligen av att vara tillsammans & bada & basta. Jag måste säga att de har iallafall gjort nåt roligare av Väggabadet nu & det var verkligen på tiden!
Nu är man ny äten på Wook & päsig så det lär bli soffan resten av kvällen, myyyysläge så att säga :)
Varmvattenspoolen :D
Ps. jag kunde ju inte springa inne på badet & fota för då hade de säkert haffat mig för förargelseväckande beteende, men denna bilden är ju superb ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: