Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Det Okända Mr.Helldriver

Kategori: Allmänt

Jag hade inte en chans att komma åt datorn igår. Barnen är som magneter på de datorer som man ska försöka sig på att använda. Det var ju måndag & det är som sagt inte min bästa dag, jag låg nog raklång i soffan hela kvällen efter middagen, oh ja efter badet som jag var tvungen att ta för att tina upp alla kylda kroppsdelar.
Mesigt raklång låg jag där & glodde på Tv för det var ju både Ensam mamma söker & det Okända. Det är skönt att det finns saker att se på när man inte orkar annat. Syster ringde & vi pratade en lång stund, en mysig pratstund & jag låg kvar i samma mesiga raklånga position. Sen var det dax att förflytta sig in till bädden & där väntade "Svärföräldrar from Hell" eller vad det nu heter. På tal om hell så slapp jag åka med Mr.helldriver i går med & när vi kör bakom honom så ser vi helt plötsligt hur han slickar en mötande bil med sidan & ser hur långt ut mot mittlinjen han är. Han har väldigt svårt att hålla sig på sin sida av vägen när han kör!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: