Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Att sova med hörapparat

Kategori: Allmänt

Igår på jobbet fick jag besök av en kille som skulle hjälpa mig med att fixa slinga till min mobil. Den här killen jobbar med tekniska hjälpmedel för de med hörselnedsättning. Han blev riktigt besviken när han såg vilka hörapparater jag blivit tilldelad, jag förklarade för honom att min audionom & jag inte riktigt klickat så vid sisita mötet valde jag att byta. Det var nog tur det för hon verkar ju inte se till klienternas bästa :(
Nog om det, men det här med att sova med eller utan hörapparat är faktiskt en så stor skillnad så att det är knappt jämförbart. Sover jag med hörapparat i så vaknar man i regel mycket tidigare, blir lättare varse om att något händer runt omkring.
Men sover man utan apparat så sover man som om man vore klubbad totalt, finns knappt nåt som kan väcka dig för man hör ju inte ett smack! Det ska jag säga är riktigt skönt nu för tiden :) Fast på helgerna vill man kanske upp lite i tid & inte riktigt för sen, men vad katten........det är så skönt att sova på morgonen
Det är sån här fin liten apparat jag vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: