Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Att jaga andar & planera kalas

Kategori: Allmänt

Ibland blir man lite allvarsam & det är rätt trist faktiskt. Bättre att ha roligt & skoja men antagligen måste man för att lära, skit trist sätt att lära då rå men men.......Roligare var att min goda vän Marita kom på besök & jag mår alltid så bra i hennes närvaro.....hon är lika sprudlande som jag & det smittar av sig så man blir på ett göööör härligt humör.
Känslor om mitt hem här ja.... det finns energier här men de behåller jag helst för mig själv & för den delen så jagade vi bort dem nu eller jagade & jagade....vi hjälpte över till andra sidan.....det känns skönt ♥
Inhandling till kalas sker idag, det sista ska införskaffas till Halloweenkalaset imorgon kväll, Korv + bröd, godis & glass. Snart ska vi pynta med hemskheter & discokula, Storasystern Hanne kommer & ska baka spöktårta (tur för Fabian att ha en sån snäll syster) Lekar är planerade & dräkter införskaffade............Japp nu är vi redo för fest........WHOOHAHAHAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: