Mitt i livet!

Här bubblas det om allt mellan himmel & jord =) Jag har copyright på alla mina bilder.

Att inte gilla sommartid??

Kategori: Allmänt

Den här veckan har jag fått höra från 2 personer  som inte gillar sommartiden utan gillar vintertiden mer!!!! Nu kan de sova ordentligt & känner sig mer utvilade, de tycker att nu känns det som vanligt igen!!! Men hallå.....jag har aldrig hört den versionen av någon endaste människa sedan vi ändrade till sommartid......Menar de att de går & är trötta & hängiga hela sköna sommaren eller är det att man gör mycket mer/förväntas göra så mycket som tar musten ur dessa människor. Nu kommer mörkret & fler personer blir deppiga men dessa (jag vet inte vad vi ska kalla dem ;)) de piggnar till mitt i mörkret. Tänk att de inte ens vänjer sig under hela sommartidsperioden.....jag har bara en sak att säga....NI ÄR INTE VETTIGA ;)
Jag har för tusan varit medvetslös hela den här veckan sen vi ändrade om tiden, jag vänjer ju mig så småning om iallafall, men tills dess är det trist med att vara medvetslös.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: